🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیمگون

(ثبت: 6434) مرداد 23, 1397 

# اشعاراکبررشنو 

به وزید عشق گل می کردم …

بسان سر سحابی سرگردانی

که عروس زلف می آراست

به آیینه ها ی آفتاب،

چقدر گذرگاه سپیده دم 

باز می شد به راه سپیدم

در این میان ، هزار فصدم 

رگزن و راهزن بود…

به هر فصد

تماشا می زادم بر شاخه های سحر

و

جنون روشنی راه

برنگ ارغوان 

زلف زندگی می آراست

هرگام ، هیهات ! ، جا می ماند

آغوش ، آغوشم

پر می شد از سیمگونی های مهتاب

# اکبر رشنو

bijade-jonoon@

????????????????????????????????????

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):