🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاخه

(ثبت: 5265) دی 10, 1396 

 

روز

از شمایلت پر می شود

لحظه ازتیغ نگاهت

لبریز صبح ،

رود ارغوانی

 نامیرای رگهای سکوت

سلامی  دوباره  خواهد بود

به باغ بلند بلوغ…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):