🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاعران

(ثبت: 227142) خرداد 12, 1399 

 

خوشا بحال شما که دائم بپروازید

نسیم موج و نشسته ساحل و بآوازید

صداقت قلبی که روزگار ما محتاج است

بشوق و ذوق غزلها ، نغمه پردازید

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا