🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاعر بی باک

(ثبت: 240297) تیر 12, 1400 
شاعر بی باک

رباعی

این عشق مرا شاعر بی باک کند

با شعر و غزل عاشق دل پاک کند

از موج نگاهش شده ام آواره

دریای نگاه یار کولاک کند

فرخ لقا فتحی
۱۱/۴/۴۰۰

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 12, 1400

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

  2. فرخ لقا فتحی

    تیر 14, 1400

    سلام استاد از حضور همیشه سبزتان سپاسگزارم