🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاعر تو هستی ..

(ثبت: 1282) اردیبهشت 1, 1395 

بسمه تعالی

 

من شعر می گویم  ولی شاعر تو هستی

پای گریزت را  چرا  زنّـــــــار  بستی ؟

 

 

بت ساختم از چشمهایت   می پرستم

اما تو یک بتساز دیگر می پرستی !

 

 

راه گریزی نیست ، در دام تو هستم

صیاد جانم   بر سرم بگذار دستــــی

 

 

رعناترین آهوی زیبای منی  تـــــــــــــو

 خوش آمدی محبوب من ،  بردل نشستی

 

 

دیوانه با آزاده بودن فــــــــــرق دارد

 گفتی که من دیوانه ام  دل را  شکستی

 

 

دیوانه ام در مکتب میخانه ی تــــــــو

یک نکته گفتی از هزاران درس مستی

 

 

آنگاه که عاشق شدی ، دل می دهی تو

وقتی که دل دادی  تو  از هر بند رستی