🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شال عزا

(ثبت: 262030) تیر 28, 1402 

 

مبادا اشتباه کنی
نماز آیات بخوانی !
کسوف در ماه محرم
اتفاق نمی افتد
آن هاله ی سیاهی که می بینی
شال عزایی است
که خورشید به سر کرده
در عزای حسین (ع‌)

 

#مجید_رفیع_زاد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1402

    یا حسین
    احسنت بر شما
    امید که حسینیه ی مجازی سایت را نیز دریابید:

    https://sherepaak.com/261937/—-

    • مجید رفیع زاد

      تیر 28, 1402

      سلام و درود جناب رضاپور بزرگوار
      خیلی متشکرم از شما
      الهی که موفق باشید
      اجرتان با آقا اباعبدالله
      🙏🙏

  2. صفا یغمایی

    تیر 28, 1402

    سلام
    و
    درودتان
    موفق باشیدجناب رفیع زاد
    🌺🌺🌺

    • مجید رفیع زاد

      تیر 28, 1402

      درود بر شما جناب یغمایی بزرگوار
      سلامت باشید
      خیلی متشکرم از حضور پر مهرتان
      🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا