🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شام آخر

(ثبت: 266553) دی 9, 1402 

 

در آخر سفره جهان بنشستم

از روز ازل به مهر او دلبستم

اين سفره به لقمه اى دگر بسته شود

ديريست در آرزوى ديدار هستم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود

    موفق و موید باشید

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏👏🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا