🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ” شانه های بیمار “

(ثبت: 267787) بهمن 27, 1402 
” شانه های بیمار “

 

سهــم نگاه شب شد هـــر گـــوشه از بـهاران
گوئـــی که غـــم ندارد مهــتاب شام هـجران

ســـودای دل بــه یغــما تاراج کیـــنه ها شد
تا چنـــد زخـــمه باید پیــچد بــه پای باران؟

هرجا که رســـم ما شـد تیغـی به گل کــشیدن
بر قاف دل بـــسوزد سیــمــرغ صــــد هزاران

بس ماجرای خونین هنگامـــه های صبـحست
شایـــــدچنـین کشانـد ســـوز فــُـــراق یاران

می دانم این هُــما نیست بر شانـه های بیــمار
افــسانه های درد است در واژه های حــــیران

هر کس به یک بهانه ســر می کـشد نگاهــش
سهم نــگاه شب شد هر گوشـــه از بهـــــاران

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    بهمن 27, 1402

    افسانه‌های درد است در واژه‌های حیران
    درودها 👏🍃👏

  2. حمید گیوه چیان

    بهمن 27, 1402

    درود بر جناب محسنی اصل عزیز و بزرگوار
    بسیار زیبا قلم زدید استاد.
    سپاس از به اشتراک گذاری این نفیسه ی ارزشمند
    در سایه ی الطاف الهی شاد و سلامت باشید.👏👏👏👏💐💐💐🌺🌺🌺

  3. معین حجت

    بهمن 27, 1402

    دستمریزاد 👏👏👏🌺🌺🌺

  4. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 28, 1402

    درودها بر شما جناب محسنی اصل
    قلمتان سر سبز
    🙏🌹🌸🙏🌹🌸🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا