🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاهکار

(ثبت: 302) آذر 11, 1394 

یار آمد و روزگار من آبی شد
یلدای به خون نشسته مهتابی شد
از برکت شاهکار زیبای وصال
این گونه زرد عشق سرخابی شد

**********************************

در گوشه ی قلبم نفسی محو شده
در ذهن تو فکر هوسی محو شده
حرف من و تو که می رسد می گویند
انگار که در افق کسی محو شده

**********************************

عشقی که تو بی حساب دادی زیباست
یک جزوه و یک کتاب دادی زیباست
تو جای "مریییییضم" "عزیزم" گفتی
این دسته گلی که آب دادی زیباست

نقدها
  1. حسـین رضـائی

    آذر 19, 1394

    با سلام

    در مصرع چهارم «اینگونه زرد عشق سرخابی شد» وزن صحیح نیست البته

    اگر منظورتان «این گونه ی زرد عشق ، سرخابی شد» باشد صحیح است به شرطی که نگارش را اصلاح کنید

    همچنین مصرع یازدهم خوانش سختی دارد و تفهیم وزن صحیح دشوار است

    • عسل رادمنش

      دی 9, 1394

      سلام آقای رضایی

      فرمایشتون درسته 

      این گونه ی زرد عشق سرخابی شد

      متاسفم که ایراد تایپی داشتم

نظرها 13 
  1. طارق خراسانی

    آذر 12, 1394

    سلام بر عسل عزیزم

    اشعارت همانند نامت همیشه شیرن است

    در پناه خدا…………………………………………………………………..

  2. نگار حسن زاده

    آذر 12, 1394

    درود عسل خوبم

    مثل همیشه بسیار عالی بود

    موفق باشی مهربانم

  3. زهره خسروی

    آذر 16, 1394

    سلام

    رباعی های زیبایی ست

  4. سلام وعرض ادب …

    انصافا زیباست و ستودنی ..

    هرسه را دوست داشتم ..

    رقص قلمتان ماندگار ….

  5. سلام وعرض ادب …

    انصافا زیباست و ستودنی ..

    هرسه را دوست داشتم ..

    رقص قلمتان ماندگار ….

  6. حامد نصیری

    دی 2, 1394

    درود
    از قالب رباعی به بهترین وجه استفاده کرده اید
    طنز و رندی زیبایی در شعرهاتان ملموس است
    چشمه ی شاعرانگیتان تا ابد جوشان ..

  7. محمد علی شریفی

    بهمن 26, 1394

    درود و سپاس

    فوق العاده زیبا بود

    درپناه حق