🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبستان تمنا

(ثبت: 2834) آبان 28, 1395 

 

ای کعبه ی من، مردمک چشم سیاهت
محراب پر از آینه پیشانی ماهت

ای عطر گلستان تن ات آیه ی توحید
ای نبض نفس، معجزه ی گاه به گاهت

پنهان، نظری کن به شبستان تمنا
فواره ی پرخنده ی خورشید، نگاهت

برداشته دست از دو جهان، دست قنوت ام
تا باز گشاید گره از گیسوی آهت

آشوب عطش، آتش آغوش مرا سوخت
ابری برسان باغ دلم چشم به راهت

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. سحر جهانی

    آبان 28, 1395

  2. طارق خراسانی

    آبان 30, 1395

    سلام و درود بر پانته آ

    فرزانه ی شعر  و ادب

    چون آثار گذشته زیبا و فاخر و نغز سروده اید

    لذت بردم

    در  پناه خدا شاد زی

  3. سمانه تیموریان

    آبان 30, 1395

    سلام

    زیباست 

  4. طلعت خیاط پیشه

    آبان 30, 1395

    بر داشته دست از دو جهان  دست  ِ قنوتم

    تا  باز گشاید  گره  از  گیسوی   آه ات

    درود بر شما پانته آ ارجمند

    • درودها 

      پسندتان مایه مسرت است

      برقرار باشید به مهر

  5. درود بانو واقعا شعرهایتان را دوست دارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا