🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبِ رویا

(ثبت: 257757) فروردین 8, 1402 

 

امشب
در چکاچک اشکها
بالینم خیس خاطرهٔ تو بود
در دالان تاریکِ زمان
اما به روشنی روز
باز بر لبانت شکوفهٔ لبخند می دیدم
و شمیم شرجی لیموانت
دگر باره جانی تازه دمید در شامهٔ خشکیده ام ….
ای دریغا!!
که رودِ روانِ روز
محو کرد شبِ دل انگیزم را
بی آنکه شسته باشد خطی از دفترِ خاطرات تو …

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. عباس خوش عمل کاشانی

    فروردین 8, 1402

    درود و عرض ارادت….احسنت ؛ زیبا و دلنواز سروده اید.

  2. مهدی سیدحسینی

    فروردین 8, 1402

    درود بهره بردم با آرزوی توفیق الهی برای شما 🌷🌷

  3. صفا یغمایی

    فروردین 8, 1402

    درودبرشما خیلی زیباست
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

  4. کتایون رها

    فروردین 8, 1402

    طبق معمول زیبا و شیوا سروده اید 🌺

    آرزوهایتان دست یافتنی 🌺🌺

  5. طارق خراسانی

    فروردین 8, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  6. مهرداد مانا

    فروردین 9, 1402

    سبک خاصی را دارید که به نظرم پتانسیل خوبی دارد

  7. محمدحسین پژوهنده

    فروردین 9, 1402

    🌷شعرتان بسیار زیباست، حیف که این بنده حقیر از درک مفهوم این سبک شعر محروم است. برقرار باشید.

    • علی زمان خانمحمدی

      فروردین 9, 1402

      بسیار سپاس از لطفتان ارجمند و گرانمایه مفهوم شعر واضح هست اما احتمالا سبک شعر برایتان غریب باشد به هر حال قدم بر دیدگانم نهادید و محتاج انتقادات جنابعالی و همه بزرگان هستم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا