🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب

(ثبت: 212480) مرداد 5, 1398 
شب

شب
بی رحم ترین
تاریخ دلتنگی من است
وقتی که
دل کودتا میکند
بین بند بند وجودم بی تو.
تو شبِ منی
کاش میدانستم
در حریم کدام آغوش
اسراف میشوی
وقتی که من
برای داشتنت
خودم را از دست دادم.

#دنیا_تیموری
۹۸/۴/۲۲

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    مرداد 5, 1398

    عاشقانه های تلخ … شکلی خاص و شمایلی خاص خود دارند.
    گاهی نویسنده اثر باید آنقدر مظلوم شود و گاهی بی رحم ، که تنوع رنگ خود غوغایی است . عاشقانه های تلخ چیزی شبیه صحنه قتل اند. صحنه ای بجا مانده از یک فاجعه …
    اثر گذار بود نیز … درود بر شما

    • دنیا تیموری

      مرداد 5, 1398

      سپاس از توضیحات جالب و نظر ارزشمندتون🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 5, 1398

    سلام و احترام محضرتان بانو تیمری گرانقدر

    یک دنیا احساس ناب در اشعارتان جاری ست

    درود بر شما

    زیبا سرودید
    💐💐💐

  3. لیلا بهمنی

    مرداد 5, 1398

    سلام بانوتیموری ارجمند
    درودبرشما زیبا سرودید شعردرشماالهی سیلاب راه بیندازدوتووماراباخودببرد جسارت کردم کمی شعرشما راموجزترکردم وبعضی ازواژه ها حشوداشت به نظربنده نیازنیست باشند
    بازهم درودبرشما که باشعرتان اجازه دادین به بخش عاشقانه ی گلایه مند وجودم بروم
    🌻🌼🌻🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا