🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شراب اخرین جام

(ثبت: 254094) آذر 29, 1401 

شراب آخرین جام

به یلدا میسپارم زلف پر چین و شکنجت را
به صحرا می فشانم برگ گل های ترنجت را

بیا تا سرمه از دود دل دلدادگان سازم
سر مژگان مست و دیده های نکته سنجت را

بگیرم رشته ای از طره پر پیچ و رقصانت
بریزم روی دامان شقایق درد و رنجت را

به آتش می گذارم دانه دانه تا بیافشاند
نسیم صبحگاهان با خودش عطر سپنجت را

شراب اخرین جامی تو دُرد خمره عشقی
نثار عاشقانت کن طلای ناب گنجت را

 

 

 

 

نظرها
  1. باسلام و عرض ادب
    زیبا بود از شعر یلدایی که قرار دادید ممنونم
    موفق باشی و پیروز و یلداتون مبارک و عمرتون دراز

  2. جواد مهدی پور

    آذر 29, 1401

    سلام و احرتام محضر استاد معصومی عزیز

    زیباااا ست

    پیشاپیش شب یلداتون مبارک باد

    به یلدا میسپارم زلف پر چین و شکنجت را
    به صحرا می فشانم برگ گل های ترنجت را

    سر بلند و پیرو زباشید به مهر

    💐💐💐💐💐🙏🙏🙏🙏🙏🌹❤️

  3. طارق خراسانی

    آذر 29, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیبا
    یلدای تان مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا