🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شراب رمضان

(ثبت: 6006) اردیبهشت 28, 1397 

 

از غم به درآ و ببر از سینه فغان را
تا شاد بنوشیم شراب رمضان را

ماهی ست که جز عشق در آن صحبت دل نیست
هر لحظه توان دید به دل شورش جان را

تو فکر بهشت و من دیوانه پی یار
تا روز قیامت که دلم خواسته آن را

در فرصت عشق و نفس گرم بهاران
باید که ببندیم به هجرت چمدان را

از خویش برون آی و به پرواز بیندیش
بر کوی سلامت برسان روح و روان را

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷