🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شرح وطن

(ثبت: 226004) اردیبهشت 11, 1399 
شرح وطن

 

تن بی جان این وطن سرد است
دل عاشق، پر از غم و درد است

هر کجا میروم پر از اندوه
رنگ رخسار کودکان زرد است

دلمان خوش که زندگی کردیم
مرگ، پایان این عملکرد است

شادی از این دیار کوچیده
غم رفیق زنان ولگرد است

خنده هایش شبیه سابق نیست
پدر از این زمانه دلسرد است

روزهای فرد مثل پائیز است
روزهای زوج هم همان فرد است

این وطن مثل مردِ درمانده
این غزل، شرح حال این مرد است

#حسین_قالیباف
#تابان

http://taban-poet.blogfa.com

 

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 12, 1399

    درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • حسین قالیباف (تابان)

      اردیبهشت 12, 1399

      درود فراوان استاد

      سپاسگزارم از لطف و توجه شما

      پایدار باشید 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا