🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شش دو بیتی

(ثبت: 222120) فروردین 10, 1399 

 

1

دم از ایمان زند آن کس فلانی
سرازیر اشک تمساحی به آنی

به قلّابی دروغین انبیایی
کمر بستی نه ما را آرمانی

2

به عنّابی لبان بندی نخی را
سلامت سر ، بماند بی تمنّا

به دور از دار منصوری کنی یاد
به جرمی حق گویی عدل بر پا

3

امانت پیکری مدفون خاکی
عمل ها نامه ای گر شد نه پاکی

نکیری منکری باشد همان روز
کتابی را حسابی نیست باکی

4

یقین حاصل عزاداران عالم
عزاداری کند با جلوه ماتم

چو کرمی در میان جلبک گرفتار
درون ماری چو افعی گر بنالم

5

خدا قوت به دور از هر ریایی
سری داری نترسی لا خطایی

برایت آرمانی باشد ای دوست
چو هر یک انبیایی اولیایی

6

چه گلها زیر پا ، له ، ای عزیزان
مقصّر کیست اقراری چه کتمان

چو اهریمن خطاکارانِ دنیا
قسم یادی تمدّن رو به ویران

ولی اله بایبوردی

18 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 10, 1399

    درودها بر شما
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    آفرین بر شما
    🌸🌸🌸🌸🌺

  2. سلام استاد عزیز……..دستمریزاد🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 11, 1399

      سلام

      استاد انصاری ارجمند

      ممنون از همراهی

      سپاس

      🌈🌸🌺🌸🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا