🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شش ماهه

(ثبت: 4809) شهریور 31, 1396 
شش ماهه

چون که عطش برکام او دیدندگفتند
نوباوه هست وقطره ای اورا کند سیر

در  آن  شلوغی  ناگهان دیدند مردم
یک  قطره ای آمد ولی  ازبارش  تیر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 1, 1396

     سلام و درود

    آفررررین بر قلم متعهد شما

    در پناه خدا

  2. جواد مهدی پور

    مهر 2, 1396

    درود بر شما جناب علیخانی عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا