🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شط به شط , خط به خط

(ثبت: 251303) مهر 9, 1401 

 

شاد باشید ای شهیدانِ سلحشور ِوطن
چون که داعش کُشته گردیده در آن سوی وطن
بر شکوه و رزم و ایثار ولایت پیشگان تکبیر باد
خون ِگرم آن ولایت سیرتان تقدیر باد
او که می گفت کل دنیا مال ماست , اکنون کجاست ؟
او که خود را رهبر دین می شناخت , اکنون کجاست ؟
مرگ بر آل سعود و آل بحرین تا ابد
مرگ بر خود خواندگیهای عربها تا ابد
می کشانیم خط سرخ عاشقی را شط به شط
می نشانیم لاله های خون نشان را خط به خط

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا