🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر:شماره 105

(ثبت: 218623) آذر 10, 1398 
شعر:شماره 105

خمپاره
آنقدر در شهر تو بارید
که استخوان سربازان مرده
خاکستر شد

اما تو آنقدر
در مدار دلدارت چرخیدی
که دیوار برلین
فرو ریخت.

ابوالقاسم کریمی(فرزند زمین)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام

    کارد به استخوان رسیدن….

    فرو ریختن دیوارهای جهانی چه برسد به برلین …

    مدار دل اثر جذّابی دارد ….

    دستمریزاد استاد

    تقدیمی : 🌸

    با دلی آرام ، روحی آتشین
    تیره بختی را رها ای نازنین

    گر تحمّل ، بار سختی را دلا
    آرزویی رخت بندم از زمین

    ولی اله بایبوردی

    10 / 09 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. درود بر شما
    زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا