🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر:شماره125/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 235687) بهمن 4, 1399 
شعر:شماره125/ابوالقاسم کریمی

 

سهم من از
میراث نیاکانم
هرزآب رنج بودُ
نفرین زجر کش تاریخ
….

تهران-ورامین
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 4, 1399

    🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا