🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعری سبز در مکتب نورگرایی

(ثبت: 242098) مهر 15, 1400 

 

شعر سبز یا چندآهنگ ی
در
#مکتب_ادبی_نورگرایی

در عصر پُر اختناق دود و ترافیک

دور از جاده ی شلوغ

همین جا: صحن کلبه ی سنت

زیر سایه ی درخت کهن

در حال خودم

می گشتم دنبال خودم

و شعر می شدم

و شعر می شدم چه چشمه وار

کنار تازگیِّ چشمه سار

به جان من نشسته بود و می نشست

قرار جان بی قرار:

زلالیِ

ترانه ی

خدا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. کبری محمدی

    مهر 22, 1400

    سلام
    بسیار زیبا سروده اید
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. سلام و احسنت بر احساس شما🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا