🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر برگ زرد2

(ثبت: 5945) اردیبهشت 12, 1397 
شعر برگ زرد2

گلی در پنجه ی شبهای سردم
اسیر سیلی سنگین دردم
به لبخند لبم غم غنچه کرده
به ظاهر سبز و در دل برگ زردم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 17, 1397

    درودها

    احسنت…زیباست

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 17, 1397

    درودها

    احسنت…زیباست

  3. مه ناز نصیرپور

    اردیبهشت 18, 1397

    بسیار عالی سروده اید

    غم غنچه کرده چه تصویر قشنگی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا