🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر : شماره 111

(ثبت: 219379) آذر 23, 1398 
شعر : شماره 111

باران است این
که به پنجره
مُشت می زند
یا نفرین زنیست
که بر جنازه سربازان
می بارد؟
________________
ابوالقاسم کریمی _ فرزندزمین
تهران _ ورامین
جمعه 22 آذر 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مشت باران
    یا
    نفرین زن
    کدام یک
    ….

    دستمریزاد

    تقدیمی :

    🌹

    دانه در آغوش خاکی آب را
    از سما طالب به بارانی نما

    خاک را سیری رساند توده ابر
    مُشت بر بابی زند باران دلا

    ولی اله بایبوردی

    23 / 09 / 1398

    🌺🌺🌸🌺🌺🍃

  2. مينا امينی

    آذر 24, 1398

    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا