🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر شماره 124/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 235622) بهمن 1, 1399 
شعر شماره 124/ابوالقاسم کریمی

 

آنان

که پرنده صلح را ،

به قلب حصار تبعید کردند .

از سنگ ریزه های معبدی ویران

خدایی ساختند ،

به نام سرنوشت .

****

ابوالقاسم کریمی

تهران-ورامین

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. اکبر رشنو

    بهمن 2, 1399

    درود

    این سروده کوتاه

    لزوما ویرایش باید می شد

    پرنده صلح را

    تبعید کردند .

    از معبدی ویران

    خدایی ساختند ،

    به نام سرنوشت .

    وبدینتر تیب هر آنچه محذوف حشوست

    وحشوبرای شعر کوتاه زیانبارست

    باعث تطویل بی موردست واز دست رفتن تمرکز مخاطب در شعر

    با ارادت

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 2, 1399

    به به رقص قلمتان ستودنیست
    هزاران درود
    🌼🍁🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا