🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر ناکار

(ثبت: 231135) شهریور 9, 1399 

– شعر ناکار:

چاله ای خواهم کند،،،
تا شعرهایم را،
زنده به گور کنم…

شعری که نتواند عاشقت کند،
شعر نیست،
– زخم است!

#لیلا_طیبی (رها)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 9, 1399

    🌹🌷🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا