🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهدا

(ثبت: 213563) شهریور 13, 1398 

ما به سوز عشق او می سوختیم

خط سرخ لاله را افروختیم

شعله های رزم را با جانمان

تشنه لب در جبهه ها افروختیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    شهریور 13, 1398

    ما به سوز عشق او می سوختیم..

    درودها هنرمند💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا