🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر بی شــــــــــاعـــــــر..

(ثبت: 271) آذر 3, 1394 
شهر بی شــــــــــاعـــــــر..

دست از سر این شاعر دیوانه ات بردار
دست از سرِ این شاعر دیوانه ی بر،دار

(روی تمام مرد هایت شرط می بندم

ای شهر بی شاعر)،غم ونامردیت بسیار

فرصت ندادی یک نفس هم صحبتم باشد

وقتش که محدود ونگاهم تشنه تکرار

دل بردم از یک شهر وُ از او دل نمی کندم

لب های او هم دل نمی کند از لب سیگار

انصاف او با عشق من درگیر جنگی سخت…

(دست از سرم بردار ای دل مرده بدبخت

نظرها 13 
  1. مینو امینی

    آذر 4, 1394

    آجی سوگند فقط میگم گل کاشتی …

    • سوگند صفا

      آذر 5, 1394

      سلاااااام آبجی گلم….

      نظر لطفته عزیزم…

      ممنونم که خواندی…

  2. عسل رادمنش

    آذر 4, 1394

    زیباست

    موفق باشی

    • سوگند صفا

      آذر 5, 1394

      سلام سپاس عسل خانومممممم…….

      ممنونم که خوندین….زیبا نگاه شما به خط خطی های بنده ست…

  3. نگار حسن زاده

    آذر 6, 1394

    سلام سوگند عزیزم

    آفرین غزلبانو

    بسیار زیبا بود

    موفق باشی

    • سوگندصفا

      آذر 6, 1394

      سلام دوست شاعرم…

      ممنونم خانوم حسن زاده…

      زیبا نگاه شماست به شعرم..

      سلامت باشی..

      در پناه حق

  4. سلام سوگند جان

    واقعا عالیست

    دستمریزاد شاعر جان 

    • سوگند صفا

      آذر 8, 1394

      سلام و سپاس از حضورت

      ممنونم عزیزم…که خواندی…

      شمام میدونین من از این شکلکه خوشم میاد….

      برقرار باشی انشالله..

      در پناه حق

  5. سلام 

    آفرین بر طبع زیبای شما

    موفق باشید

    • سوگندصفا

      آذر 9, 1394

      سلام و سپاس از حضورتون..

      ممنونم که خواندین..

      در پناه حق

  6. فرخنده عابدینی

    آذر 10, 1394

    بسیااار زیبا سروده اید سوگند عزیز

    لذت بردم از خواندن آن

  7. ابراهیم زحمت کش

    بهمن 20, 1394

    درود و دست مریزاد. غمناک شدم!

  8. محمد علی شریفی

    بهمن 28, 1394

    درود و عرض ارادت

    با امید حال و هوایی بهتر

    گر چه گریزی نیست…………

    درپناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا