🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر درد

(ثبت: 257558) فروردین 4, 1402 

 

شبم از نیمه گذشت و همه جا سرد شده
گلِ این باغچه از دوری تو زرد شده

غزلم رنگ غم و اشک و فغان و نوحه است
تو بمان شهردلم بعدِ تو پُر درد شده

بعدِ تو چشم برای رخ من یک رؤیاست
بس که از غیرتِ تو طفلِ دلم مرد شده

کوچه ها غرقِ حضورند بیاد قدمت
خاطراتم همه از هجرِ تو پُر گَرد شده

سروده مطهره جان , پرواز عمو مجید مهربان و هدیه ی قرنیه چشمانش به روشندلان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 4, 1402

    سلام و درود و خدا قوت
    التماس دعا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا