🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر ستاره

(ثبت: 225021) فروردین 20, 1399 

 

آتش زدی به جانم و غرق شراره ام
کی میرسد دمی که نمایی نظاره ام

دلتنگ روی ماه توام بس که سال ها
تابیده ای به گوشه ای از قلب پاره ام

وصفی نموده اند ز تو خوبان روزگار
کز درد اشتیاق تو در فکر چاره ام

روز و شبم گذشته پی جستجو ببین
عمری نمانده در پس آهی دوباره ام

وقتی به آسمان شبم جلوه می کنی
رسوای کوچه کوچه شهر ستاره ام

یابم اگر ز منزلت ای جان نشانه ای
گویم بسی تو را ز غم بی شماره ام

دل بسته ام به طالع سرگشته تا مگر
صبحی رسد ز نرگس مستی اشاره ام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 20, 1399

    سلام و درود

    غزل زیبایی ست
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 20, 1399

    درودتان گرامی!
    در پنجمین کارگاه ادبی سایت، منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم:
    http://sherepaak.com/225005/—

  3. سپیده طالبی

    فروردین 20, 1399

    بسیار زیباست

    درودها تقدمتان استاد گرامی🌺

  4. حامی شریبی

    فروردین 20, 1399

    اللهم عجل لولیک الفرج

    میلاد باسعادت امام دلها بر شیعیان و مسلمین عالم و
    استاد خوب شعر مهر و ماه جناب معصومی ارجمند
    مبارک باد

    🌹🌹

  5. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 21, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌷🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا