🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهيد ٣

(ثبت: 245595) اسفند 13, 1400 

 

دلم مى خواهد از روح تو باشم
درون گلشن و كوى تو باشم
اگر يك لحظه از عمرم بماند
هواخواه گل روى تو باشم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    اسفند 13, 1400

    سلام اگر مصرع اول نیز با بقیه هم قافیه بود شاهد دوبیتی بودیم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا