🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهیدان

(ثبت: 224484) فروردین 23, 1399 

 

هر غنچه که از شاخه گلی افتاده
دستی بگرفت و روی عرش بنهاده

دشتی که پر از لاله و سنبل شده است
از خون شهیدان همه جا گل شده است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 23, 1399

    درودها بزرگوار
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر🌸🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 24, 1399

    درودتان
    خوشحال می شوم اگر در کارگاه نقد شرکت بفرمایید
    یا دست کم، مطلبی را که در نقد سبک شما
    نوشته ام نقد بفرمایید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا