🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه‌گاهِ سخن

(ثبت: 270102) خرداد 14, 1403 
سه‌گاهِ سخن

ــــــــــــــــــ
۱ سخن با خـــدا:
ــــــــــــــــــ

حــلالم کن هـــلاکم کرده عشقت

غـــــریبی بی پلاکم کرده عشقت

ندارم غیــــــــرِ وصلت انتظاری

چه غم ناموسِ خاکم کرده عشقت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــ
۲ سخن با دوست:
ــــــــــــــــــ

قنــــاری از لبـــــم آواز آموخت

پــرستــو پـر زدم پـرواز آموخت

کبوتر شیشــــهٔ عمرم تَرک خورد

شهـادت داد عشق اعجاز آموخت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــ
۳ سخن بـا عشق:
ــــــــــــــــــ

سراغـــم را بگیـــری خونِ تاکم

زبـــانِ شاهــــــدانِ بی پلاکم

شهیـــدِ راهِ معشـوقِ شهیـــدم

نمک پروردهٔ خورشیــــــدِ پاکم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

نظرها
  1. احمد محسنی اصل

    خرداد 14, 1403

    اشعار بسیار زیبائی را از قلمتان خواندم و بسیار ممنونم 🌺🌹

  2. هزاران درود استاد همه فن حریف🌹🌹