🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شور شهادت امام حسین علیه السلام

(ثبت: 223413) اسفند 15, 1398 

 

شور امام حسین علیه السلام
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
—————————–
شده غرق به خون، ارباب حسین(2)
—————————-
همه ارض و سما، عزادار تو شد
به جنت فاطمه، خریدار تو شد
خداوند کریم، در این بزم عزا
همه نوحه گر و داغدار تو شد
تویی سید و سالار
تویی حیدر کرار
تو با اشک دو دیده
گل گلشن اطهار
تویی سید احرار
علم گیر و علمدار
تویی شافع محشر
همه عاشق و دلدار
———————————
بُنَّیَ قَتَلوکْ، ذکر فاطمه است
بُنَّیَ ذبحوک، ذکر فاطمه است
به گودال بلا، سینه سر زنان
من الماء منعوک، ذکر فاطمه است
مظلوم حسین
محروم حسین
کشتند تو را
روز دهم حسین
مظلوم پسرم
ای چشم ترم
دیدم توی گودال
خون شد جگرم
—————————-
آسیمه به سر ، شد خواهر تو
نوحه گر تو ، شد خواهر تو
قطعه قطعه شد ، بر روی زمین
اربأ اربا، شد پیکر تو
نورٌ علی نور
ای عشق مستور
غلطان به خونی
در وادی طور
سر داخل تنور
دین را کنی صدور
رأست به روی نی
بنموده است ظهور
——————————-
شد غرق به خون ،ارباب حسین (2)
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا