🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق ِ ربنّا

(ثبت: 4254) خرداد 22, 1396 
شوق ِ ربنّا

دلم  بدوش   ِباورش  غم   ِ زمانه  می کشد

میان  ِ بغض  ِغربتش  هوای خانه  می کشد

شنیده ام  خدای  من بیمن  ِ ماه  ِ  رحمتش

به  سفره های  روزه دار  زلال ِدانه می کشد

دوباره می تپد  سحر  باذن  ِ  آیه های  نور

میان ِنقطه چین ِ شب خطی نشانه  می کشد

به سجده گاه  ِِمرتضی  نشسته  شوق  ِربّنا

ورق  ورق   نشانه ها   ز  جاودانه می کشد

 به سینه میزند شرر شبی که رنگِ ملجم است

ترانه  مرثیه  شده   جار  ِ  شبانه  می کشد

باشتیاق  ِ  یا علی  سروده   این  غزل  طلا

اگر چه در مرور ِشب گسل زبانه می کشد

طلعت خیاط پیشه          

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    خرداد 23, 1396

    درود بر شما استاد گرانقدرم بانو خیاط پیشه ارجمند

    آسمانی سرودید

    اجرتان با صاحب اثر

    زنده باشید به مهر

  2. علیرضا حکیم

    خرداد 23, 1396

    درود بانو 

    زیبا سروده اید

    احسنتم

  3. محمدجواد منوچهری

    خرداد 23, 1396

    سلام وعرض ارادت استاد خیاط پیشه گرامی

    طاعات وعبادات قبول

    زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا