🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق پرواز

(ثبت: 235098) دی 13, 1399 

 

شلاق شوق، پرواز را بهانه میکند
بی آنکه پر پروازی برای من برجای مانده باشد
در این ناگهان خزان
من آن درخت بی شکوفه ام
که در رگ هایم آتش ناگزیر بی تو بودن
عاصیانه سر شاخه هایم را
به دور ترین دوزخ دریغ پرواز میدهد
و در حجم پر واز شوق
یک روز در مرزهای رهایی…
بر باد میرود
از یاد می رود

#مدینه_ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 13, 1399

    سلام

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا