🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق پرواز

(ثبت: 238297) اردیبهشت 1, 1400 

 

شلاق شوق
پرواز را بهانه میکند
بی آنکه پر پروازی برای من برجای مانده باشد
در این ناگهان خزان
من آن درخت بی شکوفه ام
که در رگ هایم آتش ناگزیر بی تو بودن
عاصیانه سر شاخه هایم را
به دور ترین دوزخ دریغ پرواز میدهد
و در حجم پرواز شوق
یک روز در مرزهای رهایی…
بر باد میرود
از یاد می رود

#مدینه_ترکاشوند

 

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 1, 1400

    سلام و درود بانو
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 6, 1400

      سلام و سپاس از مهرتان
      پویا و برقرار باشید
      🙏🙏🌼🍁🌸

  2. سعید فلاحی

    اردیبهشت 2, 1400

    درود بیکران

    ایام به کام

    سروده ی زیبایتان تحسین برانگیز است

    احسنت

    👏👏👏👏

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 6, 1400

      به مهر خوانده اید گرانمهر
      مانا باشید
      🌹🌹🌹🌹

  3. ما جور باشید بسیار زیبا

  4. کبری محمدی

    اردیبهشت 2, 1400

    سلام
    به به بسیار ستودنی
    درودها بر قلم زیبای تان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 6, 1400

      متعالیست شور حضوتان شاعر فرهیخته
      🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا