🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکرانه‌ی عشق

(ثبت: 268947) فروردین 20, 1403 

 

در پی خشم نرو، یکسره لبخند بزن
داخلِ قهوه‌ی خُلقت، دو سه تا قند بزن

گره‌ای را که به ابرو زده‌ای باز گُشا
بوسه‌ای بر رُخ تابنده‌ی دلبند بزن

لبِ فنجان دلش با تَشرت گر که پرید
چینی جان خودت را به دلش بند بزن

نگذار او بشود از تو گریزان، هرگز
در بَرش گیر و بر این غایله ترفند بزن

همسرت پای تو مانده‌ست، به شکرانه‌ی عشق
در پی خشم نرو، یکسره لبخند بزن

 

 

 

نظرها 12 
  1. برهان جاوید

    فروردین 20, 1403

    درود استاد گرامی
    شادی و خنده سهم همه مردم است
    که امیدوارم جاودان و مستمر باشد

    بسیار زیبا و ارزشمند
    پاینده باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏

    • معین حجت

      فروردین 20, 1403

      درود آقا برهان عزیز …
      بله ان شاالله روزی برسد که نه فقط مردم این سرزمین بلکه همه ی مردم جهان لبخند بر لبانشان بنشیند 🌺🌺🌺

  2. حمید گیوه چیان

    فروردین 20, 1403

    درود جناب حجت عزیز
    امیدوارم عشق و شادی روزی سهم همه ی مردم جهان باشد.
    قلمتان ماندگار
    شاد و سلامت باشید👌👌👌🌺🌺🌺💐💐💐

    • معین حجت

      فروردین 20, 1403

      درود زنده باشید …سپاسگزارم …
      به امید چنین ایامی🌺🌺🌺

  3. معصومه بیرانوند

    فروردین 20, 1403

    سلام و درود بر شما
    خیلی عالیه این شعر

    • معین حجت

      فروردین 20, 1403

      درود بانو …
      نظر لطف شماست🌺🌺🌺

  4. طارق خراسانی

    فروردین 20, 1403

    همسرت پای تو مانده‌ست، به شکرانه‌ی عشق
    در پی خشم نرو، یکسره لبخند بزن

    سلام حضرت استاد

    صبح که این غزل زیبای شما را خواندم حیرت زده شدم گفتم نکند همسرم با شما تماس گرفته و تصمیم اش عوض شده!
    حال ما این روزها اصلا خوب نیست

    سپاس از اشتراک این شعر زیبا
    ..

    در پناه خدا 🌹

    • معین حجت

      فروردین 20, 1403

      درود استاد طارق گرامی …
      سپاسگزارم …
      ان شاالله هرچه زودتر لبخند رضایت بر لبان شما و همسر گرامیتان بنشیند🌺🌺🌺

  5. مدینه ترکاشوند

    فروردین 21, 1403

    سلام
    ماشاالله به این قلم زیبا
    👏👏👏🌺❤️

    • معین حجت

      فروردین 21, 1403

      درود بانوی گرامی …
      سپاس از لطف شما🌺🌺🌺

  6. مهدی سیدحسینی

    فروردین 21, 1403

    درود جناب استاد حجت
    طاعاتتون قبول
    ماندگار باشید 🌷🌷

    • معین حجت

      فروردین 21, 1403

      درود جناب سید حسینی…
      طاعات شما نیز مقبول🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا