🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکر ایزد

(ثبت: 251240) مهر 7, 1401 

 

شکر ایزد که دگر مثل شماها نشدم
همچو انگل به سراپای فقیرها نشدم

از زمانی که شما ظلم به محروم کردید
با شما همره و خائن به ضعیفها نشدم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 7, 1401

    درود جناب همدانی گرانقدر
    پرداخت مضمون صادقانه و زیباست ساخت مخصوصا در قوافی کمی کار دارد تا کمال مطلوب شعر که اثرگذاری بر خواننده است حاصل شود 🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا