🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکر ایزد با هنرمندان روز

(ثبت: 219339) دی 4, 1398 

 

شکر ایزد با هنرمندان روز
جلوه گر در هر کجایی جانفروز

هر کدامین همچو مهری آسمان
آشنا گشتم که هر یک سینه سوز

ولی اله بایبوردی

12 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    دی 4, 1398

    زیباست سروده دلنشین تان جناب استاد
    و شاگرد شما بودن نیز برای ما افتخاریست
    سپاس برای شعرتان🌺

    • سلام

      سرکار خانم طالبی

      سپاس از نگاه ارزشمندتان

      همگی شاگردان قلم به دست این هنرستانیم

      هنرستانی به نام ادبستان پاکی ها

      تقدیمی : 🍃

      علومی هنر ، یاد گیرم ز استاد
      چو زانو ادب را رعایت کنم یاد

      ز استادِ نام آوری ، گم میان خلق
      کلامش چو شهدی نما بینِ اوتاد

      ولی اله بایبوردی

      04 / 10 / 1398

      🍃🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃🍃

  2. امیر جلالی

    دی 4, 1398

    لطف دلنشین شما در ردای زیبای اثری ارزشمند ، چشم مرا نیز روشن کرد.
    سپاس و درود بر شما

    • سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      در پناه خدای کائنات

      🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

  3. سلام حضرت بایبوردی
    قزبون صفاتون
    و ما افتخار می کنیم در محضر آن شاعر گرامی بوده و هستیم.
    در پناه خدا
    🌿🙏❤️🙏🌿

    • سلام

      استاد گرانمهر جناب خراسانی ارجمند

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      شاگرد نوازی می فرمایند استاد محترم

      در پناه ایزد دوست

      سپاس

      🌺🌺🌷🌺🌺🍃🌿💐🌿🍃

  4. درود ها
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    پاینده باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد دهنوی ارجمند

      ممنون از همراهی تان

      در پناه حق

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا