🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکر ایزد با ولایت زندگی

(ثبت: 218994) آذر 27, 1398 
شکر ایزد با ولایت زندگی

منزوی از خلق گر تنها دلا
کی نما آن مانده باقی بین ما

گر چه سیمایی جهانی دارد او
او ولی الله باشد حق نما

انتظاری می کشد چشم انتظار
با قیامش صلح گیتی برملا

وارثی تنها جهانی او بشد
انبیا را یاد تا ختم اولیا

گر چه ویران بت به دستی بت شکن
بت شکن را چون بتی تقدیس لا

همچو انسانی چو من او دیگری
باشدش جانا هم اویی جلوه ها

با یداللّهی به سیفی آشکار
ناطقی قرآن چو قرآن هر کجا

شکر ایزد با ولایت زندگی
با ولی از اولیایی آشنا

ولی اله بایبوردی

11 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 27, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    ان شاا… همیهش در پناه آقاصاحب الزمان(عج)
    زنده و سلامت باشید
    🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      جناب رشیدی راد ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      در پناه ایزد منّان همراه با ولایت

      ممنون

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. مينا امينی

    آذر 27, 1398

    درودها آقای بایبوردی
    قلمتان همواره سبز
    مانا باشید به مهر💐🙏

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      تشکر از حضور مستمرتان

      سپاس

      🍃🍃🍃🌷🌸🌷🍃🍃🍃

  3. علی معصومی

    آذر 27, 1398

    درود و ارادت
    استاد
    🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿❤️

  4. طارق خراسانی

    آذر 27, 1398

    سلام و درود بر حضرت دوست

    اجر شما با منجی عالم بشریت

    ذز پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سلام

      استاد ارجمند در نگار

      سپاس از همراهی تان

      ممنون از حضور سبزتان

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  5. سپیده طالبی

    آذر 28, 1398

    دلنشین و ارزنده است استاد گرامی
    درودها تقدیم حضورتان🌺

    • سلام

      سرکار خانم طالبی

      سپاس از همراهی تانم

      ممنون

      🌈🌈🌺🌷🌺🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا