🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوفه آه

(ثبت: 226755) اردیبهشت 28, 1399 
شکوفه آه

 

هنوز گوشه نشینِ نگاهِ آن ماهَم
گدای بوسه ی گرمَش به خاکِ درگاهَم

به راهِ دور از آن رفته، تا دگر ندهد
به موجِ چشمه ی خورشید تا ابد راهَم

زدم به دشنه ی ذکری به سینه ی آهی
که داشت قصد دلِ  آن نگارِ خودخواهَم

دلم ز گوشه ی چشمَش جدا نخواهد شد
اگر چه از ستمِ چشمِ مستَش آگاهَم

«دعای گوشه نشینان بلا بگرداند»
دعای گوی عزیزی به هر سحرگاهم

وصال، آخرِ هجر است خون به دل بايد
اگر به فصلِ نگاهش ، شکوفه ی  آهَم

27 اردیبهشت 1399

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 28, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 28, 1399

    سلام و درود و ارادت،
    استاد عزیزم!
    بسیار زیبا 💐🌿🌹🌸🌷

  3. سعید فلاحی

    اردیبهشت 28, 1399

    درود و ادب

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏بسیار زیباست🌹🌷❤️شادکام باشید

  4. سپیده طالبی

    اردیبهشت 28, 1399

    سلام و عرض ادب استاد بزرگوار

    عارفانه زیبایی خواندم
    درودتان باد و پدرام باشید🌺

  5. علی سیاوشی

    خرداد 4, 1399

    دست مریزاد جناب خراسانی هماره شاعر باشید و به شکوفایی و بالندگی این هنر والا کوشا 👌👌👌👌👌

  6. سلام و عرض ادب استاد خراسانی عزیز
    احسنت و مرحبا
    بهره‌مند شدم از رقص موزن و پرطراوت قلم شما
    عزت زیاد
    ⚘⚘⚘

  7. Bahar

    تیر 5, 1399

    هنوز گوشه نشینِ نگاهِ آن ماهَم
    گدای بوسه ی گرمَش به خاکِ درگاهَم

    به راهِ دور از آن رفته، تا دگر ندهد
    به موجِ چشمه ی خورشید تا ابد راهَم

    زدم به دشنه ی ذکری به سینه ی آهی
    که داشت قصد دلِ  آن نگارِ خودخواهَم

    دلم ز گوشه ی چشمَش جدا نخواهد شد
    اگر چه از ستمِ چشمِ مستَش آگاهَم

    «دعای گوشه نشینان بلا بگرداند»
    دعای گوی عزیزی به هر سحرگاهم

    وصال، آخرِ هجر است خون به دل بايد
    اگر به فصلِ نگاهش ، شکوفه ی  آهَم

    ✍️#طارق_خراسانی

  8. هنوز گوشه نشینِ نگاهِ آن ماهَم
    گدای بوسه ی گرمَش به خاکِ درگاهَم

    به راهِ دور از آن رفته، تا دگر ندهد
    به موجِ چشمه ی خورشید تا ابد راهَم

    زدم به دشنه ی ذکری به سینه ی آهی
    که داشت قصد دلِ  آن نگارِ خودخواهَم

    دلم ز گوشه ی چشمَش جدا نخواهد شد
    اگر چه از ستمِ چشمِ مستَش آگاهَم

    «دعای گوشه نشینان بلا بگرداند»
    دعای گوی عزیزی به هر سحرگاهم

    وصال، آخرِ هجر است خون به دل بايد
    اگر به فصلِ نگاهش ، شکوفه ی  آهَم

    ✍️#طارق_خراسان

    درود استاد خراسانی بزرگوار🌹👏👏
    عااااالی و بی نظیر بود
    رد قلمتان جاودان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا