🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوفه ی خورشید

(ثبت: 242215) مهر 21, 1400 
شکوفه ی خورشید

 

با بودن تو رَه به دلم، غم ندهم
این شادی خود ز دست، یک دَم ندهم
لبخند بزن شکوفه ی خورشیدم
لبخند تو را به هر دو عالم ندهم

20 مهر 1400

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 21, 1400

    درود حضرت استاد
    ◇◇◇
    داغش را نبینی و شاد باشی
    ◇◇◇
    زندگی اب روانست خودت می دانی
    اینچنین بود و چنانست خودت می دانی
    ◇◇◇
    آن نور دو دیده را به زمزم ندهم
    تصویر تو را به هر دو عالم ندهم
    دردی است مرا به سینه از دوری تو
    این درد نهفته را به مرهم ندهم
    🍃🌺

    • طارق خراسانی

      مهر 21, 1400

      سلام بر امیر سخن پاک

      وجودت دور از هر غم
      روزگارت به شادی
      دیوان ات جاودان تاریخ باد

      در پناه خدا سلامت باشی………….. 🙏❤️🙏

  2. کبری محمدی

    مهر 22, 1400

    سلام
    زیبا سروده اید
    در پناه حق هماره سلامت باشید و شاد
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا