🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوه

(ثبت: 211914) مرداد 2, 1398 

شکوه ها دارم ز ید خود لا دگر
گر امانت را نه صاحب، رهگذر

گر کتابی را، حسابی ،باشدش
آن زمان معلوم میزان حال فر

ولی اله بایبوردی

24 / 04 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    مرداد 2, 1398

    جناب بایبوردی ، رباعی شما مخاطبی جز صاحب کلام ، داشت…
    چیزی شبیه یک پیام ، شبیه آیه ای به زبان امروز …
    درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 2, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🍃🌹🍃🌷🍃

  2. … سلام و عرض ادب استاد

    کاش – فاصله ای – نبود!
    قلم را تا
    غلاف می کردم کمر صاف…
    در غربت
    و این همه لاف، نمی زدم!

    پژواره

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 2, 1398

      سلام استاد ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      ممنون از اشعار زیبایتان…

      در پناه حق

      🌷🌺🌺🌺🌷

  3. سلام استاد ارجمند
    دستمریزاد بزرگوار

    🌿🌺🌺🌺🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 2, 1398

      سلام استاد انصاری بزرگوار

      سپاس از همراهی تان

      🌺🌸🌺🌷🌺🌸🌺

  4. طارق خراسانی

    مرداد 3, 1398

    سلام و درود بر استاد گرانقدرم

    و باز میهمان شعری زیبا از شما بودم

    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 3, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی اندیشه نگار

      سپاس از همراهی تان…

      در پناه ایزد منّان

      🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا