🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوه دوست

(ثبت: 238877) اردیبهشت 21, 1400 

 

فریاد بر این دنیای بی نوا مزن ، ، اتش بر شهر بی خدا مزن
عشق بورز و سر جدا مزن ، ، نور باش و شکوه بی صدا مزن
یارباش و برما ناروا مزن ، ، کوه باش اما کوه را ندا مزن
شب روشن و نور ضحا مزن ، ، صدای زنند و از ما دعا مزن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا