🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شک نخواهد کرد

(ثبت: 5126) آذر 15, 1396 
شک نخواهد کرد

وقتی

تمام نگاه ها

به سمت من است

خیالت راحت،

کسی 

به دکمه های بازِ

آغوش تو

شک نخواهد کرد…

دنیا.ت(ماهک)

۹۶/۹/۱۵

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):