🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیرینِ خفته

(ثبت: 257783) فروردین 9, 1402 

 

آه!! ای شیرینِ خفته
بر تاجِ بلندِ بیستونِ خاطراتِ من…… خواب نیستم
هنوز….. کهولتِ سنم را
خیالِ ساقِ سیمینِ تو….جوانی می بخشد
هنوز….. صدایِ پاهایت به سانِ تیشهٔ فرهاد
می تراشد هزار خیالِ قامتِ شیرینم
اگر چه نمانده بر سرم دگر از سیاهی سایه ای
اما آمیخته به سفیدیِ عارضت
همه سایه و سیاهی ام
تا که شاید به رنگِ امید
باز….. آشیانِ عشقِت شَوَم!!

 

(شیرین خفته : نام کوهی به شکل زنی خوابیده
بر اوج ارتفاعات بیستون کرمانشاه است که
در باور عامیانه همان شیرین معشوقهٔ فرهاد می باشد)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    فروردین 9, 1402

    به به دستمریزاد لذت بردم
    قلمتان نویسا شاعر ارجمند وزیباقلم

    • علی زمان خانمحمدی

      فروردین 9, 1402

      بسیار سپاس از مهرتان گرانمایه و ارجمندم زنده و پاینده باشید

  2. کتایون رها

    فروردین 9, 1402

    با بهترین درودهایم 🌺
    استاد گرامی بسیار زیبا و هنرمندانه است .
    اثر ستودنی شما
    شاعر صدیق رسول عشق است
    موفق و پیروز باشید 🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1402

    سلام استاد

    بسیار زیباست

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا