🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیطنت نقطه ها

(ثبت: 875) اسفند 4, 1394 
شیطنت نقطه ها

شیطنت نقطه ها

خیانت همان جنایت است!
این شیطنت نقطه هاست 
که بالا و پایین می پرند…
****
بی هــــــــ(ح)ـــــــوا

 بی هوا به هوایت آمدم
قلبم ایستاد
وقتی هــ(ح)ـــوای دیگری داشتی

****

پی نوشت:

نگذار چای نیم خورده ات باشم