🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شین را از شما جدا کنید

(ثبت: 251469) شهریور 31, 1401 

 

شما شینِ خود را از «شما» جدا کنید
ما می مانیم
و این کوچه ها
که
خانه های خود را نمی شناسند
ما می مانیم
و این اتاق ها که در لباسِ خود عریانند
و در این آزاد راهِ تن ها
تنی پیراهنِ فقر را به تن دارد
و آنسوی خیال
دویدن از برای همین لقمه ی نان
از دهانِ خیابان افتاد!
و فرصتی برای شاعر پیش آمد
تا در ازدحامِ کلمات
خود را به قدم های شعر برساند
از کدام سمت می وزید
تا طوفان
بر شاخه های درختان خواب پرندگان را بیدار کند
در خاکسپاری پاییز
درخت ها را خبر نکنید
وقتی باد نامِ خانوادگی برگ هاست!

 

شعر از: عابدین پاپی(آرام)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 31, 1401

    درود بر شما
    🌹🌹🌹💐🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا