🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیپور سرخ

(ثبت: 6760) مهر 7, 1397 
شیپور سرخ

روی بی بند وبار باد

پر پر پارگی های پیرهنم

هی به پرواز  برمی خاست…

خود را به دهان تند باد می داد.‌‌..

سرخ و صمیمی و سیّال

در اهتزازی

چون شعله

در بی مرز مجنونیم 

می رقصید روی آتشین بال

معبدی دور بر بلندای قا ف می جست

که ضریب عشق می زد …

به در به دیوار

خون دل زمین بر ملا می کرد…

با زبانه های آتشبار

باجوانه های جرقه

آتش می زد به هرچه تا ر

و

این تازه 

از لبان تو می جوشید..‌

کمی از چاشنی خطوط خطرناکی

زده بودی

 به شیپوری گلنار

 

 

 

bijade-jonoon@