🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صاحب منصبان

(ثبت: 232967) آبان 13, 1399 

 

آنهمه ماشين ز بيت المال كه اهدا كرده ايد

دسترنج مردمى محروم غارت كرده ايد

خان ايران بود و لطف او به صاحب منصبان

همچو تاتار و مغولها خانه ويران كرده ايد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا